پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215536
جزئياتي از کشف بزرگترين باند قاچاق کالا بعد از انقلاب/40 نفر دستگير شدند
تاریخ انتشار : 1395/04/29 18:23:10
نمایش : 821
فرمانده انتظامي هرمزگان از کشف بزرگترين باند قاچاق کالا بعد از انقلاب به ارزش بيش از 190 ميليارد تومان در گمرک بندرعباس خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار عزيزالله ملکي صبح امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه در بندرعباس اظهار کرد: پليس آگاهي استان هرمزگان با رصد اطلاعاتي دقيق و ايجاد اشرافيت اطلاعاتي و در راستاي توجه به فرامين رهبر معظم انقلاب و تدابير فرماندهي ناجا موفق به کشف بزرگ‌ترين باند قاچاق کالا پس از انقلاب به ارزش بيش از 190 ميليارد تومان شد که در اين خصوص 40 نفر دستگير شدند.

 

وي افزود: 17 نفر از اين افراد از جمله يک فرد بازاري سرشناس در تهران با نام (م ـ ف) دستگير و از محل تجمع آنها نيز حجم زيادي اسناد و پلمب‌هاي جعلي مربوط به شرکت‌هاي کاغذي کشف شده است.

 

فرمانده انتظامي هرمزگان ادامه داد: 23 نفر نيز از کارکنان سازمان‌هاي مرتبط که با اين باند تباني داشته‌اند دستگير شده‌اند.

 

ملکي خاطرنشان کرد: از دستگيرشدگان اين پرونده ميلياردها تومان اموال منقول و غيرمنقول نيز شناسايي و کشف شده است و برخي از افراد اين باند بزرگ نيز که قصد فرار از کشور داشته‌اند شناسايي و دستگير شدند.

 

وي ادامه داد: اعضاي اين باند براي تسريع اقدامات تبهکارانه‌شان در موارد متعددي مبلغ 40 ميليون تومان به اعضاي هر کانتينر رشوه پرداخت کرده‌اند که تمامي عوامل شناسايي و دستگير شده‌اند.

 

وي از همکاري ويژه رئيس‌کل گمرک ايران براي همکاري در اين پرونده و ايجاد دسترسي‌هاي اطلاعاتي نيز قدرداني کرد و گفت: معتقديم ريشه قاچاق در هرمزگان به مردم اين استان باز نمي‌گردد بلکه در خارج از استان است و ما به‌طور جدي در اين ميدان حاضر شده و با عوامل، باندها و متخلفان دانه‌درشت برخورد خواهيم کرد.

 

منبع: فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html